ДЕШАВА СЕ...

Демонстрације испред Дома Синдиката- Режим блокира информације… П.С.


Pokreni Se

BUDIMO SVI FB REPORTERI
Na platou ispred Doma sindikata, pristalice Pokreta za promene iskazale su revolt zbog tendencioznog i selektivnog izvestavanja medijskog javnog servisa Krusevca,regionalne RTK. – Da li je istina da je Krusevac na kolenima? Da li je istina da privreda …Krusevca gotovo i ne postoji? Da li je istina da krusevacka privreda koja je vredela nekoliko milijardi evra prodata za samo 70 miliona evra, a Krusevcu je od toga ostalo 3 do 5 miliona evra? Da li je istina da kao posledica takve kriminalne privatizacije u Krusevcu je ostalo na desetine hiljada ljudi bez posla? Da li znate da je u zadnje tri godine Krusevac napustilo oko pet hiljada ljudi – zapitao je celnike RTK dr Branislav Katancevic, lider Pokreta za promene. Radio televizija Krusevac, koja bi trebalo da bude javni servis gradjana, buduci da se finansira iz gradskog budzeta, po njegovim recima, ignorise uspehe koje na svim poljima postize Specijalna bolnica Ribarska Banja, koja je jedna od retkih institucija u Rasinskom okrugu koja posluje sa dobitkom. RTK je, takodje, ostala “ nema “ i na otvaranje Kulturnog leta u Ribarskoj Banji, jedne od najvecih manifestacija te vrste u Srbiji, kao i o brojnim posetama stranih ambasadora i ministara, te velikom priznanju koje je nedavno od Kulturno – prosvetne zajednice Srbije dobio dr Branislav Katancevic, Zlatne znacke za doprinos u razvoju kulture. – Cutite o Pokretu za promene koji je, u ovom trenutku, jedna od najjacih politickih opcija u Krusevcu sa preko 5.500 clanova – naglasio je Katancevic, koji je, ipak, iskoristio priliku da zaposlenima cestita jubilej, 20 godina rada televizije, ali i porucio da ce, ukoliko se nesto ne promeni u odnosu ove televizije prema opozicionim strankama, uslediti radikalniji protesti. Sa skupa je poruceno i da je Pokret za promene uputio pismo Radio – difuznoj agenciji sa zahtevom da se izvrsi kontrola rada i izvestavanja ove medijske kuce, a na portirnici RTK je ostavljeno protestno pismo, koje je upuceno njenom rukovodstvu. List POKRET jul 2011