ВЕРА

Приказ књиге Владике Артемија „Одбрана од кривоверја“

Почетком марта текуће 2014. године српска православна књижевна баштина обогаћена је још једном теолошким бисером – најновијом књигом Његовог Преосвештенства епископа рашко-призренско и косовско-метохијског Г.Г. Артемија у егзилу – „Одбрана православног исповедања вере од кривоверја проф. др Игњатија Мидића, епископа браничевског.“

ПОВЕЗАНИ ТЕКСТОВИ: *На стражу се спрема народ, на свој Богодани задатак – на устанак за одбрану Православља

05.04.2014. извор: ЕРПКиМ у егзилу, за ФБР приредила Биљана Диковић

см1   У новије време, нека ми се опрости на смелости, није било спасоносније српске књиге од ове, а тиме и православније и драгоценије. Ова књига није књига него чисто духовно злато којим се Истина купује. Она је муња небеска којом је Владике Артемија у прах и пепео претворио екуменистичко јеритичко бунцање епископа браничевског Игњатија, професора догматике на Богословском факултету у Београду. Поменута књига представља глас епископске савести Владике Артемија преточен великим јеванђелским трудом у реч још 2008. године. Тада је и достављена четрнаесторици епископа СПЦ, Синоду и Сабору СПЦ, заједно са пропратним писмом у коме са предлаже да се на Сабору разматра неправославно учење епископа Игњатија и одлучно стане у одбрану свете Вере Православне. Невероватно али истинито – предлог није прихваћен а књига је стављена под тепих од стране свих. Милошћу Божијом, после шест тамних година за њу, угледала је светлост дана – дарована је руком Владике Артемија читавом српском народу као бесцен благо. Како је од православног народа прихваћена говори податак да је прво издање у тиражу од 1000 примерака плануло за двадесет дана. Богоносни отац Цркве Свети Игњатије Брјанчанинов благовести: „Последице пада у јерес веома су сличне последицама пада одбачених духова; јерес помрачује ум, разгневљује срце, разлива свој отров по читавом телу, води душу у вечну смрт. Она није способна за смирење. Она човека чини потпуно туђим Богу. Она је – смртни грех“. У светлу ових истина може се рећи да ова књига описује невиђени масакар српских душа који спроводи епископ Игњатије на богословском факултету у Београду и то са знањем Синода и Сабора. Књига нам тајанствено казује зашто је догматика Авве Јустина избачена са теолошког факултета у Београду и зашто је Владика Артемије избачен из Сабора СПЦ. Читајући ову књигу између редова, сазнајемо да је још много Игњатија у СПЦ и да се крупним корацима иде ка унији са богоборним Римом. Књига је подељена у три тематске целине, три свеске. У њима се свако догматско застрањење епископа Игњатија систематски приказује и побија православним учењем. При томе аутор углавном користи догматику Светог Јустина Ћелијског. Целинама предходе пропратна писма, односно представке упућене епископима, Синоду и Сабору. Уз књигу се прилаже и компакт диск на коме се налази звучни запис предавања епископа Игњатија као необориви доказни материјал. Књига је владикино оправдање пред Богом и пред људима и оптужница екумениста. Хвала ти Господе на овој књизи – она нам тако јасно разобличава заблуде екумениста. Хвала ти Господе на овој књизи – она је лек и противотров онима који су непажњом или незнањем попили отров епископа Игњатија. Хвала ти Господе на овој књизи – преко ње још јасније сазнајемо какви се вукови увукоше у тор православних оваца Твојих. Хвала ти Господе што си и нашем нараштају дао бар једног епископа, христоносца и светлоносца да нам осветљује пут Праве Вере. Хвала Преосвећени Владико на уложеном труду, хвала на предивном дару. Господ да Вас упише у књигу живота. Амин.

Протосинђел Наум

+++

У Културном центру Чукарица, 3. априла ове године, представљена је књига Епископа Артемија чији пун назив гласи: „Одбрана православног исповедања вере од кривоверја проф. др Игњатија Мидића, епископа браничевског“. Књига је објављена почетком марта ове године и већ је доживела и друго издање. Књигу заправо чини представка Епископа Артемија Светом архијерејском сабору 2008. године поводом кривоверних ставова Епископа Игњатија која је он, као професор Богословског факултета, износио на својим предавањима студентима. У три свеске Епископ Артемије је јасно показао кривоверност учења Епископа Игњатија супростављајући његовом учењу учење светих Отаца. О судбини ове представке као и о њеном садржају говорили су протосинђел Максим, протосинђел Димитрије и књижевник хаџи Ђорђе Ј. Јанић. Сала је била препуна заинтересованих који су са радошћу присуствовали представљању ове књиге која говори о борби Епископа Артемија за чистоту православне вере.

Погледајте видео снимак који су забележили СРБИ НА ОКУП:

Погледајте фотографије са овог догађаја:

4 replies »

1. Хвала Преосвећени владико ,Артемије,за предивну књигу! То је дело од пресудног значаја за СПЦ,а и за Православље !

Свиђа ми се

2. Хвала Господу, што имам част да се налазим испод Светосавског барјака који је подигао свети Христов ратник Владика Артемије. Да ли ће после ове књиге, моћи да се оправдају они духовници и онај народ који је у молитвеном општењу са екуменистима-јеретицима?

Свиђа ми се

3. Za ovu knjigu sam čuo i dugo pokušavao nabaviti ali bez uspeha drago mi je da je ugledala svetlost dana u većem tiražu, pitanje moželi se kupiti negde u RS ili u Srbiji i na kojoj adresi, pozdrav redakciji !

Свиђа ми се

• Књига може да се набави у храмовима Епархије Рашко-Призренске у егзилу.
      Ближе информације о начину набавке књиге најпре можете добити преко организације Срби на окуп: