АНАЛИЗЕ И МИШЉЕЊА

Подсећање – Шизоферни став Београдске патријаршије у вези са издајом Косова


Шизоферни став Београдске патријаршије у вези са издајом Косова

Косовска Митровица (РТС): „Владика Теодосије је поводом бриселског споразума оценио да је учињено што је било могуће у тренутку и времену у којем живимо, и да су неки желели више, али да ако “имате пацијента који је у поодмаклој болести, тражи се да се учини што више за њега”. Он је, такође, указао да не треба бити малодушан и да овај споразум није крај.“

Свештеник Миломир Влашковић, протојереј Милија, м. Амфилохије, еп. Атанасије и остали свештеници на митингу против издаје Косова

Свештеник Миломир Влашковић, протојереј Милија, м. Амфилохије, еп. Атанасије и остали свештеници на митингу против издаје Косова

Самоиницијативно гашење својих институција на Косову и Метохији, а да притом држава није ни под каквом оружаном претњом са стране, може се искључиво називати издајом државе.

Управо тројац Вучић-Николић-Дачић ће остати упамћен у светској историји као учесник највећег могућег преседана – укидања државности своје сопствене државе на суштински важном простору, а да та држава није била под икаквом оружаном претњом. О рудном, енергетском и природном богатству које је власништво Србије, које се овом приликом поклања творцима геноцида над српским народом се у медијима на српском ретко говори, а оно није нимало занемарљиво. Стручњаци који познају тематику говоре да је Србија, захваљујући својој лошој политици последњих година дошла у ситуацију да буде зависник о кредитима са запада којим се одржава актуелна власт, те да је то разлог зашто неспретни политичари продају Косово. Са друге стране, појавила су се нагађања да су утицајни политичари уцењени или потплаћени.

Једно је сигурно, водећа политичка класа у Србији је заражена идеологијом еврофанатизма, и жели по сваку цену да уђе у Европску Унију, иако су са путем у Европску унију скопчани многи ултиматуми који исцрпљују и економију и српски народ као такав.

Јерархија Српске Цркве је увек у најважнијим тренуцима српске историје изражавала свој став. Може се рећи да су од њеног става зависили многи историјски догађаји. То су добро знали и непријатељи Срба, и тежили су да покоре јерархију. Положај епископа СПЦ био је скопчан са великим опасностима, некада по живот епископа, а некада са опасностима да епископ изда народне хришћанске идеале.

Vucic-Kosovo-svece

Да ли је Вучић задовољан баритоном о. Милије?

Последње догађаје, везане за издају Вучића, Николића и Дачића, осликава и велика шизофреност у ставовим врха СПЦ. Док је став еп. Артемија недвосмислен оцењујући споразум Дачић-Ештон-Тачи као издају, остали епископи, који су еп. Артемија некада заједно прогонили, сада наизглед имају различите ставове. Најкарактеристичније фотографије које осликавају шизофреност ставова екуменистички настројене јерархије су фотографије протојереја Милије из Косовске Митровице.

Он је 10.05.2013. учествовао на митингу «Остајемо у Србији» који су Срби Косова и Метохије организовали у знак протеста против споразума из Брисела, а већ сутрадан је учествовао у дочеку заменика премијера Вучића који фанатично брани овај споразум-издају. Осим Милије, на митингу је учествовао још и свештеник Миломир Влашковић који међу првима виђен у друштву са Иљбером Хисом, шиптарским сепаратистом задуженим, у то време, за интеграцију севера.

Ако додамо и то да су епископ Атанасије и митрополит Амфилохије, који су оштрим речима говорили против представника власти због издаје, највише учинили да се Теодосије Шибалић, који је практично први дао отворену подршку Вучићу у издаји, доведе на управу црквама Епархије рашко-призренске, онда тек ништа није јасно.

Патријарх Иринеј који се све време ограђује, уноси само додатну збуњеност. Да ли се Београдска патријаршија води принципом сервилности, и коме се приклонила – земаљском царству Европске Уније или небеском, за које се још увек боре Срби Косова и сви који их подржавају?

Док један део родољубиве јавности одушевљено велича појаву два епископа на митингу против власти, други их оптужују да су ушли да би разорили национални фронт против еврофанатика. Ови други говоре да су еп. Атанасије и м. Амфилохије били приморани да учествују на митингу као превентива. Чврста одлучност еп. Теодосија да подржи еврофанатике и млака опозиција п. Иринеја продаји Косова би изазвали то да се уставобранитељи окрену епископу Артемију и делу СПЦ који је престао сарадњу са епископима екуменистима. По тој логици, епископи из Херцеговине и Црне Горе су наступили да би родољубиви народ задржали под доминантним окриљем екумениста.

ust n

Да ли је пријатељство покварено? М. Амфилохије и еп. Теодосије приликом Теодосијевог безаконог постављања на трон епископа Артемија

Питање Косова и Лазарева клетва ће, несумњиво и у наредним данима бити главно питање опредељења православних. Данас, што се тиче јерархије СПЦ, све подсећа на коло у коме се изводе три корака уназад, један унапред. Вучић-Дачић-Николић сигурно не би могли да спроведу споразум када би га Београдска патријаршија јединствено осудила. Са Теодосијевом подршком отпор издаји је под знаком питања.

Припремила екипа ФБ странице «Православље живот вечни»

____________
ФБР редакција: Подсећамо на јасно изражен став Владике Артемија поводом издаје Косова и Метохије:
Vladika-izjava

3 replies »

  1. „Док један део родољубиве јавности одушевљено велича појаву два епископа на митингу против власти, други их оптужују да су ушли да би разорили национални фронт против еврофанатика. Ови други говоре да су еп. Атанасије и м. Амфилохије били приморани да учествују на митингу као превентива. Чврста одлучност еп. Теодосија да подржи еврофанатике и млака опозиција п. Иринеја продаји Косова би изазвали то да се уставобранитељи окрену епископу Артемију и делу СПЦ који је престао сарадњу са епископима екуменистима. По тој логици, епископи из Херцеговине и Црне Горе су наступили да би родољубиви народ задржали под доминантним окриљем екумениста“.

    „Црну троjку на влаасти г. Амфилохије и г.Атанасије на митингу справом назваше издајницима јер прекршише устав Србије

    Питања за део родољубиве јавности који одушевљено велича појаву два епископа на митингу против власти,

    1. Како се зову они који
    крше црквени устав и црквене каноне .

    2. Не прекрши ли црквени
    устав и црквене каноне г.Амфилохије и г.Атанасије
    када протераше Владику Атремија из
    епархије Рашко Призренске без црквеног
    суђења које се по црквеном уставу морало
    спровести да би га по црквеном закону
    могли сменити.Позната је изјава г. Атанасија
    “каноне мачку о реп”.

    3.Није ли господин А.Јефтић
    био на челу епархија Рашко-Призренске
    када су уз помоћ Шипрарске полиције
    физизички протерали владику Артемија
    из епархије.

    4.Неприхватише ли недуго
    потом свештенство и монаштво из епархије
    Рашко-Призренске документа лажне државе
    Косово којим чином су је први признали
    пре тројке на власти у коју господаАмфилохује и Атанасије
    упиру прст.

    Цар је го господо,
    маколико ви тврдили да има лепо одело, а у
    случају мантија господе Амфилохија и Атанасија и осталих екумениста рекао
    бих часно одело.
    http://srbinaokup.info/?p=10370
    facebookreporter.org/ко-је-први-признао-независно-косово/‎

    .

    Свиђа ми се

  2. Рекао би човек да су се можда епископи из Херцеговине и Црне Горе канда покајали за покушај братоубиства, али јок, мрка капа…

    Свиђа ми се